Om Din BPA Handicaphjælper

Din BPA Handicaphjælper

Hos Din BPA Handicaphjælper er vi specialister i BPA-ordninger. Vi er godkendt af socialtilsynet til at være BPA-leverandør. Dette er din sikkerhed for, at der er styr på økonomien i din ordning, og at du er i trygge hænder hos os.

Vi har arbejdet med BPA-ordninger, siden BPA-ordningen (Borgerstyret Personlig Assistance) blev indført med ændringerne af serviceloven, som trådte i kraft 1. januar 2009 og har siden starten haft et klart fokus på at skabe en tæt og tillidsfuld relation mellem dig som bruger og os som BPA-leverandør. Det er grundstenen i alt, hvad vi gør. Hos os bliver du aldrig blot et nummer i rækken. For vi ved, at alt går meget nemmere, når vi taler godt sammen – også om de ting, som kan være svært at sætte ord på.

Vi ved, at navnet Din BPA Handicaphjælper forpligter, og vi gør hver dag vores yderste for at leve op til det. Der er også derfor, at alle de brugere, vi har hjulpet gennem årene, har fastholdt os.

Kontakt os i dag på 25761131 for en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Hvad kan vi gøre for dig?

  • Vi bygger alt vores samarbejde på en tillidsfuld relation, hvor dine behov er i fokus.
  • Vi er erfarne og forstår udfordringerne i at have hjælp i hjemmet. Så vi støtter dig i hverdagen og tager os af det praktiske i din BPA-ordning
  • Vi leverer kvalitet i plejen og samarbejder kun med dygtige og empatiske hjælpere
  • Vi har et højt serviceniveau. Hos os taler du altid med et menneske, du kender, og vores korte svartid sikrer en hurtig løsning på eventuelle problemer

Vi løfter de praktiske aspekter af en BPA-ordning

Vi sikrer, at vi kun ansætter de bedste hjælpere til dig. Derfor skal du ikke, som hos mange andre leverandører, stå alene med jobbeskrivelser og jobopslag. Vi sørger også for ansættelseskontrakter, lønudbetaling og med administrationen af de daglige opgaver, der er forbundet med at have en BPA-ordning med ansatte i dit hjem. Vores udførlige fakturering og lønbehandling giver økonomisk gennemsigtighed til både dig og din kommune.

En BPA-ordning med Din BPA Handicaphjælper indeholder:

  • Fast kontaktperson
  • Sparring i hverdagen
  • Hjælp til rekruttering af handicaphjælpere
  • Håndtering af alt vedr. løn, skat, forsikringer, regler om barsel og lovkrav til arbejdsmiljø.
  • IT-systemer til varetagelse af vagtplanlægning og timeregistrering
  • Udarbejdelse af lovpligtig APV
  • Vejledning i at arbejde med medarbejderudvikling (MUS)

En BPA-leverandør du kan stole på

Hos Din BPA Handicaphjælper er vi stolte af, at alle de brugere, vi gennem årene har indgået aftaler med, har fastholdt os som deres BPA-leverandør. Vores store erfaring med BPA-ordninger der skaber de bedste betingelser for dig, som har brug for hjælp i hverdagen.

Den personlige relation gælder også i forhold til vores samarbejdspartnere, og derfor oplever vi generelt en høj tilfredshed. Vores faglighed og professionalisme gælder uanset om du er borger, handicaphjælper eller kommune.